Select Page

9 smjernica za poboljšanje web stranice vašeg kluba ili eventa

l
Objavljeno: 10. siječnja 2021.

Službena web stranica vašeg kluba ili manifestacije je vrlo važan dio online komunikacije.

Ona predstavlja vaš klub ili manifestaciju prema javnosti i vrlo vjerojatno će biti prvo mjesto koje će ljudi posjetiti kako bi saznali više o vama.

U idealnom slučaju, ima funkciju informiranja javnosti, privlačenja novih sljedbenika i sadrži najnovije vijesti o aktivnostima, rezultatima i drugim događanjima vezanih uz vaš rad.

Srećom po svih nas, postoji WordPress platforma – besplatan način da izradite vašu web stranicu.

Sigurno ste već razmišljali o pokretanju web stranice vašeg kluba ili manifestacije. Ili već imate stranicu koju treba popraviti. Neka tehnička ažuriranja, malo je uglancati?

Međutim, kako i gdje početi?

Brz brige, zato sam tu da vas uputim. Za početak donosim vam 9 bitnih smjernicaf koji će vam pomoći u optimiziranju i funkcionalnosti veše web stranice. Sve u cilju da zasja u punom sjaju!

 

Pravila za dobar dizajn sportske web stranice

Korisnici interneta su jako brzi i u roku od tek nekoliko sekundi odlučuju hoće li ostati na vašoj web stranici ili ne. Kao što možete zamisliti, to nije dovoljno vremena za probaviti bilo kakav sadržaj, već se sve svodi na brz pregled.

Evo nekoliko smjernica kako ćete vašu web stranicu učiniti vizualno privlačnom i uskladiti je s trenutnim trendovima web dizajna.

 

1. Jednostavnost

Iako je posjetiteljima nužno pružiti puno informacija, pokušaj impresioniranja dodavanjem hrpe raznih widgeta i dodataka vrlo često završi neslavno.

Stoga, kao prvi korak, morate razmisliti o svakom dijelu vaše stranice i što bi svaki dio trebao postići.

Zatim bez milosti uklonite sve što nije potrebno za postizanje tog cilja.

Dobro ste pročitali, sve. Widgete, tekst, slike, sve ono što prettrpava vašu web stranicu i ne služi određenoj svrsi.

Postoji izreka koju nije potrebno prevoditi “as much as necessary, as little as possible”.

Isto vrijedi i za istatatk vašeg dizajna. Trend vodi prema čim jednostavnijem dizajnu.

Što to znači? Pa, samo bacite oko na vaš pametni telefon. I Apple i Google teže čim čišćem, funkcionalnom dizajnu njihovih operativnih sistema.

Konkretno, to znači izbjegavanje tekstura, gradijenata i ostalih pseudo 3D elemenata. Ukoliko budete slijedili ovu smjernicu, dizajn web stranice vašeg kluba ili manifestacije će izgledati jednostavno i elegantno.

 

2. Koristite prazan prostor i veliki, jednostavni font

Ovo se posebno odnosi na web stranice koje imaju dugački sadržaj napr. vijesti ili blog. Morate osigurati sve da vaši posjetitelji lako “probave” sadržaj.

Da to postignete, dva su ključna elementa:

  • prazan prostor ili whitespace
  • font

Prazan prostor ili whitespace je takozvani negativni prostor koji okružuje sve elemente sadržaja. Da bi shvatili o čemu pišem, ovaj je blog koji čitate dobar primjer.

Primijetit ćete vrlo velikodušan prostor koji okružuje svaki odlomak. To je napravljeno u cilju lakšeg čitanja.

Prazan prostor pruža prostor “za disanje” i relaksira oči . Omogućuje posjetiteljima da se usredotoče na ono što je zaista bitno – sadržaj.

Drugi važan element su vrsta i veličina fonta. Postoji niz zanimljivih studija o tome koje je fontove najbolje koristiti.

Zaključak: koristite jednostavnu vrstu slova i provjerite je li veličina teksta najmanje 14 piksela. Ako je moguća i veća!

Na taj način vaši posjetitelji mogu dobiti sve informacije bez korištenja funkcije zumiranja u web pregledniku.

 

3. Očuvajte vaš brend

Evo pitanja: što bi se dogodilo da se na sljedećoj utakmici vaša momčad pojavi u dresovima protivničke momčadi?

Mislite da bi vaši navijači samo slegnuli ramenima i nastavili navijati za vas?

Naravno da ne!

Vaš dres, vaše boje, logotip su dio vašeg identiteta i oni čine ono što vašu momčad čini timom i predstavlja vaš klub.

Pa, zašto bi onda s vašom web stranicom trebalo biti drugačije? Želite da se vaši posjetitelji odmah osjećaju kao kod kuće, zar ne?

Iz tog je razloga ključno da svoju web stranicu učinite prepoznatljivom ne samo po imenu već i po dizajnu.

Dva glavna elementa brendiranja vašeg kluba su boje i logotip.

Srećom, s malo znanja CSS kodiranja, WordPress olakšava promjenu palete boja bilo kojeg elementa i zamjenu teksta zaglavlja sa slikom vašeg logotipa.

Dovoljno je nekoliko promjena u style.css i to je to!

 

4. Učinite vašu web stranicu mobile friendly

Živimo u vremenima kada je podatkovni promet s mobilnih uređaja premašio promet na stolnim uređajima. Upravo je zato presudno da dizajn vaše web stranice izgleda sjajno na zaslonu svih veličina.

Napokon, želite da fotografije s vaše posljednje utakmice izgledaju sjajno i  na telefonima i tabletima vaših pratitelja, zar ne?

Osim toga, čak i tražilice poput Google-a sada kao kriterij rangiranja uzimaju i mobile friendly faktor.

Ako vaša web stranica nije na prvoj stranici Google-ovog pretraživanja, to stvarno nije dobro.

Dakle, obraćanje pozornosti na kompatibilnost s mobilnim uređajima je neophodno.

Postoji nekoliko načina da se to postigne. Na primjer, postoje posebne teme za mobilne uređaje i razni dodaci koji to omogućuju.

Najbolje rješenje je da vaša stranica bude responsive. To znači da web stranica ima fluidan dizajn koji se automatski prilagođava veličini zaslona na kojem se gleda.

Za to će vam biti potrebna pomoć iskusnog programera. Dizajn responsive weba nije mačji kašalj.

 

5. Koristite profesionalne fotografije

Čuli ste za staru izreku da “slika govori više od tisuću riječi”?

Stvar je u tome da pri web dizajnu, kvaliteta fotografija komunicira javnosti puno više od samog sadržaja fotografije.

Danas do generičkih fotografija možete doći zaista vrlo lako. Postoji veliki broj stranica na kojima za par eura možete kupiti generičke fotografije svega što vam padne na pamet.

Međutim, ako budete koristili generički sadržaj, i vaš web će biti generički. A to je zadnje što želite kada pokušavate privući više pratitelja.

Selfiji se ne računaju. Želite izgledati profesionalno ili ne?

Osim toga, vaši pratitelji vole vidjeti stvarne fotografije njihovih heroja i ljudi za koje navijaju, nemojte im to uskraćivati!

Zaključno, nemojte štedjeti na fotografijama. Angažirajte nekoga tko zna što radi. To će uvelike poboljšati vašu web stranicu.

 

Opcije za štrebere 🙂

Prilikom dizajniranja vaše web stranice nije važan samo cjelokupni izgled, već i njegove značajke i funkcionalnost.

Iako točke 1. do 5. osiguravaju da web stranica bude isporučena na vizualno privlačan način, sljedeće točke su ono što je zaista važno.

Pa da vidimo što je to.

 

6. Prikaz predstojećih utakmica

Zamislite utakmicu na kojoj se nitko nije pojavio. Nema vaših navijača, nema roditelja, nema prijatelja, obitelji, nikoga.

Prilično demotivirajuće, zar ne?

Zašto se nitko nije pojavio? Zato jer uopće nisu ni znali da se utakmica odigrava.

Informacija o terminu utakmice je središnja vijest koju ćete htjeti podijeliti s pratiteljima (kao uostalom i s nekim zbunjenim igračima).

WordPress naravno olakšava objavljivanje u obliku vijesti na vašem blogu.

Informacije također možete poslati putem newslettera. Bavite se pretplatnicima, ne?

Međutim, što kažete na widget za odbrojavanje na vašoj početnoj stranici koji neumoljivo odbrojava minute do vašeg sljedećeg nastupa?

Postoje razni WordPress dodaci koji rade upravo to:

To se može poboljšati korištenjem specijaliziranih dodataka koji služe kao kalendari nadolazećih događanja. Nekoliko dobrih primjera:

Ovom kombinacijom, vaš dio stadiona ili dvorane nikada neće biti prazan!

Ali, ako vam trebaju sve ove gore nabrojane značajke, najbolje je rješenje SportsPress PRO, moj omiljeni dodatak za upravljanje sportom i sportskim web stranicama.

 

7. Podaci za kontakt i profili društvenih mreža

Prirodno, pravi će obožavatelji htjeti održavati kontakt s vašim klubom.

Mogućnost lakog povezivanja također je važna za novinarske upite, ponude sponzora, aktivnosti partnera i još mnogo toga.

Srećom, internet danas nudi obilje prilika za to.

Kao prvu mjeru, trebali biste svoje podatke objaviti na web stranici. To se može napraviti vrlo lako pomoću namjenske stranice za kontakt.

Kad ste već kod toga, zašto to ne bi poboljšali korištenjem obrasca za kontakt? Na taj vam način ljudi mogu slati poruke direktno s web stranice. Neka od dobrih rješenja su:

Također, nikako ne zaboravite na društvene mreže!

Sigurno koristite jednu ili više društvenih mreža, kao što su Twitter, Facebook, Instagram i druge platforme koje omogućavaju komunikaciju (najave utakmica, sjećate se?).

Pa kako onda da im olakšate da vas tamo pronađu? Na kraju krajeva, postoji obilje dodataka koji omogućavaju dodavanje ikona društvenih mreža na vašu WordPress web stranicu:

Samo nemojte dopustiti da vam aktivnost na društvenim mrežama utječe na kvalitetu treninga, u redu?

 

8. Najnovije vijesti

Kad već razgovaramo o održavanju kontakta s pratiteljima: i članovi kluba i navijači žele dobiti sve najnovije informacije o vašem timu.

Pobjede, porazi, transferi – oni će htjeti znati sve o tome.

Osim toga, nemojte zaboraviti na sve ono što se dešava izvan terena. Pristup iza kulisa je izvrstan način povezivanja kluba s navijačima i ostalim zainteresiranim stranama.

Stoga je presudno imati poseban odjeljak vijesti posvećen upravo najnovijim vijestima.

u WordPress-u to možete učiniti vrlo jednostavno koristeći funkciju bloga. Sve što trebate je stvoriti namjensku stranicu bloga za svoje postove (pretpostavimo da već imate postavljenu naslovnu stranicu).

Za to, idite na Pages > Add New i dajte novoj stranici odgovarajući naziv kao npr. “Najnovije vijesti”.

Create News Site for Sports Team Website

Pritisnite Publish da se stranica javno objavi na vašoj web stranici.

Sad je vrijeme da to prijavite kao stranicu koja će služiti kao blog. To se može učiniti pod Settings > Reading gdje trebate prebaciti postavke da naslovna stranica bude statična stranica Front page displays to A static page.

Zatim upotrijebite padajuće izbornike za odabir uobičajene naslovne stranice i odaberite novo stvorenu stranicu vijesti pod  Posts page.

latest news as blog page

I to je to. Sada možete početi objavljivati članke, slike, video zapise i ostalo kako biste vaše pratitelje držali informiranima o događanjima u klubu i oko njega. 

 

9. Profili i statistike igrača

Jednom kad sezona krene, ne treba dugo čekati nba rasprave tko je najbolji u klubu.

Naravno, svatko će se zalagati za svog omiljenog igrača. Kad bi barem postojao način da se to objektivno prosudi.

U pomoć stiže statistika igrača!

Jedan pogled na neumoljive brojeve će lako riješiti svaku raspravu. (Barem u teoriji.)

Osim toga, ove podatke možete kombinirati s profilom svakog igrača omogućavajući navijačima da saznaju mnogo više o svojim ljubimcima.

Opet, SportsPress PRO donosi elegantno rješenje za izradu detaljne statistike. On vam omogućava postavljanje profila igrača i jednostavno praćenje svih performansi svakog sportaša tijekom sezone. Zajedno s pojedinačnim statistikama.

Zanimljivo, ne?

 

Veliki rezultati uz malu promjenu dizajna

Dizajniranje web stranice sportskog tima ili manifestacije s WordPress-om nije preteška.

Međutim, u isto vrijeme to nije nešto što treba olako shvatiti. Na kraju krajeva, to je način na koji predstavljate svoj tim ili manifestaciju svijetu.

Iz tog bi razloga vaša web stranica trebala predtavljati vaš tim ili manifestaciju na najbolji mogući način. To u najmanju ruku podrazumijeva čisto, uredno sučelje, dizajn koji prati vaš brend i profesionlane fotografije.

U isto vrijeme web stranica vašeg tima ili manifestacije mora pružiti relevantne informacije svima onima koji su zainteresirani za praćenje ili pridruživanje.

Obraćajući pozornost na na ove smjernice osigurati ćete da vaša web stranica postane prava vrijednost vašem timu i središte informacija za pratitelje i navijače.

Vjerojatno biste trebali pročitati i ove savjete

No Results Found

The page you requested could not be found. Try refining your search, or use the navigation above to locate the post.